UDBRINGNING

Det er vores egne chauffører, der bringer maden ud til dig. Du får på den måde en meget tæt Kundetilfredshed med os, der laver maden. Der er telefon i alle bilerne, så beskeder hurtigt kan komme rundt i systemet til glæde for alle.

Chaufførerne har et grundigt kendskab til vores tilbud og service, ligesom de er instruerede i deres omsorgspligt. Bl.a. har de pligt til at Kundetilfredshede hjemmeplejen, såfremt du ikke er hjemme, når vi kommer med maden. Vi kan dog kun Kundetilfredshede hjemmeplejen, såfremt du er visiteret til madservice. Det gælder naturligvis ikke, hvis du har lavet en anden aftale med os omkring dette. F.eks. har vi aftaler med mange kunder om, at vi stiller maden i vores termotasker på et aftalt sted. Chaufførerne kommer samtidig frostelementer i termotaskerne. Frostelementerne skiftes ved hver levering.

Chaufførerne er underlagt tavshedspligt.

Holdbarhed Holdbarheden fremgår af etiketten.

Gør middagen hyggelig Det varme måltid er vigtigt for dig, så derfor anbefaler vi, at du gør hvert måltid til en oplevelse ved at tage maden over på en tallerken i stedet for at spise direkte af bakken. Et pænt dækket bord hjælper også på appetitten.