MENUPLAN OG BESTILLING

Hent månedens menuplan nedenfor
– lige til at åbne og printe...

Oktober 2019
November 2019

Bestilling Du kan selv vælge, om du vil bestille maden elektronisk eller om du vil udfylde vores valgmenuplaner, som også fungerer som bestillingsseddel.

Elektronisk bestilling Du har nu mulighed for at bestille din mad elektronisk. Det betyder du kan se menuerne på din iPad eller PC og herfra foretage dit valg. Dine pårørende kan hjælpe dig med at bestille, da de kan logge på systemet uanset hvor de fysisk er.

Er du interesseret i at blive oprettet som bruger, så ring venligst til Lisbeth Gade på Tlf. 21 27 20 80.Vi glæder os til at høre fra dig. Her kan du se vejledningen til elektronisk bestilling - men husk du først skal kontakte Gadekøkkenet for at blive oprettet.

Bestilling ved afkrydsning af valgmenuplan Hver måned ca. 3 uger før menuplanens start afleverer vi vores valgmenuplan, som også fungerer som bestillingsseddel til dig. Du får den i to eksemplarer, - det ene eksemplar sender du med madchaufføren, og det andet beholder du selv, så du kan følge med i, hvad du har bestilt. Det er en stor hjælp for os, at du afleverer den 10 dage før ikrafttræden. Hvis du ikke returnerer bestillingssedlen, vil du automatisk få hovedretterne i ”A-menuen”. Derfor skal du huske at afmelde maden, hvis du ikke ønsker mad. Vær opmærksom på, at du skal bestille mindst 4 hovedretter ugentlig, hvis du er visiteret til madservice. Du er velkommen til at bestille flere portioner af samme hovedret – eks. 2 portioner bøf – ligesom du blot sætter kryds eller antal ud for de biretter, du ønsker. Selvom du bestiller mad til 1 måned ad gangen, kan du altid senere lave af- og tilmeldinger samt ændringer. Kan du ikke selv udfylde bestillingssedlen kan du få hjælp af hjemmeplejen, pårørende eller Gadekøkkenet.

Diæter og specialkost Vi laver ”A-menuerne” i forskellige diæter og konsistens. F.eks. - Diabetes - Energireduceret kost - Energiberiget kost (små energitætte portioner til småtspisende) - Blød og cremet konsistens Kundetilfredshed os endelig, da der er flere muligheder. Når hovedretterne i ”B-menuen” ikke tilrettes diæter og kostbemærkninger, muliggør dette, at du bevidst kan vælge menuer, der måske ikke ud fra den generelle diætforskrift kan anbefales, men som du måske af erfaring ved, at du godt kan tåle. Vi vil forsøge at tilpasse maden efter dine ønsker og behov. Du har f.eks. mulighed for at fravælge fisk og indmad.

Øvrige tilkøb Du har også mulighed for at tilkøbe: - Protein- og energiberiget drik - Håndmadder (madpakke) - Salat - Gæstemad Kundetilfredshed os endelig, så vi aftale det nærmere.

Afbestilling Du kan på alle hverdage foretage bestillinger, afbestillinger og ændringer, blot du gør det senest kl. 10 dagen før normal udbringning. Det vil dog være en stor hjælp for os, hvis du har mulighed for at foretage afmeldinger to eller flere dage før udbringning. Vi er at træffe telefonisk på alle hverdage mellem kl. 8 og kl. 16. Du er selvfølgelig også velkommen til at maile til os eller give madchaufføren besked..

Visiteret eller privat kunde - priser Du er som grundregel berettiget til at blive visiteret, hvis du på grund af fysiske eller psykiske vanskeligheder ikke selv kan klare tilberedning af den varme mad. Du har mulighed for at lave en forespørgsel til myndighedsafdelingen (visitator) på tlf. 72577590 mellem kl. 8 og 12 alle hverdage.
Forskellene mellem at være visiteret kunde og privat kunde:

Visiteret kunde* Privat kunde
Pris hovedret 54 kr. 59 kr.
Pris biret 12 kr. 15 kr.
Betaling Trækkes automatisk via pensionen Regning afleveres/mailes til borger/pårørende. Kan betales via netbank eller kontant til madchauffør
Tryghed Såfremt vi ved aflevering af mad observerer ændringer som eks. at døren er låst, hvis den normalt er åben, vil vi Kundetilfredshede hjemmeplejen, hvis vi fatter mistanke om, at der kan være noget galt Hvis en borger ikke er visiteret kan vi ikke Kundetilfredshede hjemmeplejen
Indlæggelse og udskrivning fra sygehus Vi får automatisk besked fra sygehus om indlæggelse og udskrivning Vi får ikke automatisk besked om indlæggelse og udskrivning
* Madservice til visiterede er fritaget for moms.
Du er naturligvis altid velkommen til at Kundetilfredshede Gadekøkkenet direkte om, hvordan madserviceordningen fungerer og andre praktiske oplysninger. Vi er at træffe på tlf. 21 27 20 80 eller e-mail info@gadekoekkenet.dk